Gün Haber

2024 Küresel Pazarlama Zirvesi: Büyük Yöneticilerin Buluşma Noktası

2024 Global Marketing Summit, pazarlama ve iş sektörlerinin ileri gelenlerini 22-25 Ekim tarihlerinde bir araya getirecek.
ABONE OL
Abone Ol
2024 Küresel Pazarlama Zirvesi: Büyük Yöneticilerin Buluşma Noktası
Haberler / REKLAM/ADVERTORIAL
14 Mayıs 2024 Salı 18:41
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Bu etkinlik fark yaratan girişimcileri, dünya çapında tanınmış CEO'ları, Türkiye'nin en etkili pazarlama ve iletişim öncülerini, akademisyenleri, düşünce liderlerini ve aktivistleri sürdürülebilir pazarlama konusunda önemli tartışmalar için birleştirecek.

Global Marketing Summit 2023: Anahtar Gelişmeler

Geçen seneki Global Marketing Summit 2023 sürdürülebilir iş ve pazarlama stratejilerine odaklanarak kurumların geleceği nasıl inşa ettiğini incelenmiştir. Sunum yapanlardan Bakan Ömer Bolat pazarlamanın sadece bir ürünün satışı olmadığını, aynı zamanda markanın değerlerini de temsil ettiğini belirtmiştir. Başarılı bir stratejinin değerini vurgulayan Bakan Ömer Bolat pazarlamayı değerlendirirken aşırı rekabet ve kar odaklı olmaktan ziyade, toplumsal ve çevresel sorumlulukları içine almanın önemini ve işletmelerin finansal gelirlerinin yanı sıra toplum ve çevre için de katkıda bulunmaları gerektiğini dile getirmiştir.

Sürdürülebilir Pazarlama Eğilimlerindeki İlerlemeler

Ömer Bolat, sürdürülebilir pazarlama ve marka yönetiminin, durumu doğru bir şekilde analiz ederek tüketicilerin sürekli artan sürdürülebilir ürün taleplerine ve marka beklentilerine yanıt verdiğini belirtmiştir. Yenilikçilik, iş etiği, verimliliği yükseltme, uygun rekabet, kaynakları verimli kullanma, israftan kaçınma, doğayı ve çevreyi koruma ve sosyal sorumluluk projeleri üzerine yapılan sürdürülebilir pazarlama, değişim yaratma gücüne sahiptir.

İşletmelerin Sürdürülebilir Pazarlamadaki Pozisyonu

Ömer Bolat, mevcut ekonomik düzenin ve iş modelinin sürdürülebilir olmadığını dile getirerek iş dünyasının sürdürülebilir alternatiflere geçiş yapması gerektiğini vurgulamıştır. Avrupa'nın büyük firmalarının bazılarının 2050 emisyon hedeflerine ulaşmakta zorlandığını belirten Bolat, yenilikçi ve küçük firmaların sürdürülebilirlik konusundaki çalışmalarında lider olması gerektiğine dikkat çekmiştir. Sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk, işletmeler için bir gereklilik ve aynı zamanda prestij kaynağıdır. Bu perspektiften, iş dünyasının global sürdürülebilirlik ve toplumsal refah artışı için ortak bir vizyon oluşturabileceği belirtilmiştir.

Kamu ve akademik alandan, teknolojiye, finansal hizmetlere ve daha fazlasına uzanan çeşitli sektörlerden yöneticiler, geçen yılın etkinliğinde bir araya geldi:

Kamu ve Akademik Alan

  • Ömer Bolat : Ticaret Bakanı
  • Philip Kotler : Uluslararası Pazarlama Profesörü
  • Laura Ries : Marka Stratejisti
  • Martin Lindstrom : Marka ve Kültür Uzmanı
  • Marcus Collins : Pazarlama Profesörü

FMCG/Perakende Sektörü

  • Süleyman Orakçioğlu : Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı
  • Lale Saral Develioğlu : Anadolu Efes Aksa Akrilik Coca Cola İçecek Yönetim Kurulu Üyesi
  • Sunil D'Souza : Tata Tüketici Ürünleri Global CEO
  • Uğur Ayaydın : Ipekyol Grup CEO
  • Ozan Diren : Dimes CEO
  • Mauro Porcini : PepsiCo Global Tasarım Başkanı
  • Hossam Dabbous : Pladis Global Kıdemli Yönetici ve Pazarlama Direktörü
  • Caner Alpaslanç : Tab Gıda Pazarlama Direktörü
  • Sinan Seha Türkseven : Petrol Ofisi Grup Pazarlama Direktörü
  • Çağla Cihan Şen : Altaş Grup Pazarlama Direktörü
  • Tuba Altınterim : Flormar Pazarlama Direktörü
  • Alper Ergenekon : Turkcell Pazarlama Direktörü
  • Burak Destici : BSH Türkiye Pazarlama Direktörü
  • Tolga Ünvan : MediaMarkt Türkiye Pazarlama E-Ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörü

Ev Bakım ve Kişisel Bakım Ürünleri

  • Sinem Sandıkçı Gökçen : L’Oreal Türkiye Genel Müdür
  • Ali Fuat Orhonoğlu : Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri
  • Alper Çapar : Unilever Pazarlama Direktörü

Teknoloji, İnovasyon ve Finansal Hizmetler

  • Ömür Tan : QNB Finansbank CEO
  • Serdar Susuz : Inspark CEO
  • Didem Duru : Cisco Genel Müdür
  • Mehmet Ali Akarca : Koçsistem Genel Müdür
  • Işıl Hasdemir : Dell Technologies Türkiye ve ECIS Genel Müdür
  • Emre Hantalaoğlu : Lenovo Genel Müdür
  • Yasemin Develioğlu Görgü : Mastercard Pazarlama Başkan Yardımcısı
  • Erdem Aksakal : SAP Global Amaç ve Sürdürülebilirlik Pazarlaması Direktörü

Hizmet ve Danışmanlık ve Diğer Sektörler

  • Seda Mızraklı Ferik : Krea M.I.C.E. CEO
  • Emre Uğurlu : Maçkolik CEO
  • Kerrie Finch : Finchfactor Global Kurucu
  • Meltem Edin : The Wendy's Company Uluslararası Pazarlama ve Reklamcılık Kıdemli Direktörü
  • Martin Waxman : Dijital Pazarlama Profesörü

2024 Global Marketing Summit'e Doğru

2024 Global Marketing Summit sürdürülebilir pazarlama geleceğinin oluşturulmasında kritik bir rol oynayacak. Bu etkinlik iş ve pazarlama liderlerini sürdürülebilir iş modelleri ve uygulamaları hakkında fikirlerini paylaşmak ve işbirliği yapmak üzere toplayacak. Pazarlama uzmanları girişimciler ve iş liderleri için sektördeki en yeni trendler ve konseptler hakkında bilgi kazanma fırsatı sunacak. 2024 Global Marketing Summit, sürdürülebilir bir gelecek için gereken adımları belirleme ve bu konuda iş dünyasının çabalarını destekleme misyonunu taşıyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2024 Gün Haber