Gün Haber

Turunç Masa'da yüzde 93,3 memnuniyet

MURATPAŞA Belediyesi'nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, nisanda yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı.
ABONE OL
Abone Ol
Turunç Masa'da yüzde 93,3 memnuniyet
Haberler / Antalya
7 Mayıs 2024 Salı 11:16
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Muratpaşa Belediyesi, halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi olarak Turunç Masa'yı Kasım 2014'te uygulamaya aldı. Çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle kuruluşundan bu yana ilçe sakinlerinin istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturan Turunç Masa, nisan ayında 15 bin 182 başvuru aldı.

Başvuruların yüzde 82,8'i 444 80 07 numaralı çağrı merkezi üzerinden alınırken başvuruların yüzde 12,5'i web, mail, sosyal medya kanalıyla iletildi. Nisan ayında en yoğun başvuru Sağlık İşleri Müdürlüğü'nce alındı. Müdürlük, 615'i evde bakım hizmeti olmak üzere 2 bin 419 başvuruya cevap verdi. Turunç Masa'ya en çok başvuru ise Güzeloba Mahallesi'nden geldi. 1067 mahalle sakini nisan ayında istek, öneri ve şikayet için Turunç Masa'yla iletişime geçti. İlçe sakinlerinin başvurularını çözüme kadar takip eden Turunç Masa, nisanda yüzde 93,3 memnuniyet oranına ulaştı.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2024 Gün Haber