Gün Haber

Sosyal Medya Yönetimi ve Marka ile Etkili İletişim

Sosyal medya yönetimi ve danışmanlığı yapan bir ajans olduğunuzda; müşteri beklentilerini tanımlamak, karşılamak ve aşmak için kritik becerileri ve pratik ipuçlarını bilmeniz gerekir
ABONE OL
Abone Ol
Sosyal Medya Yönetimi ve Marka ile Etkili İletişim
Haberler / REKLAM/ADVERTORIAL
24 Mayıs 2024 Cuma 14:21
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Qoropa Ajans ‘ın kurucularından Ufuk Can Ay, etkili ajans-müşteri iletişimine yönelik içgörülerini ve stratejilerini paylaştı…

Etkili Müşteri İletişimi: Bir Ajans Sahibinden İçgörüler

Açık iletişim, müşteri ile yüz yüze olunan herhangi bir işte başarı için kritik öneme sahiptir. Sosyal medya yönetimi veya dijital pazarlama hizmeti veren ajansların dinamik dünyasında, bu özellikle önemlidir.

Ay, ajansları farklılaştıran en büyük unsurun iletişim ve müşteri hizmetleri olduğunu vurguluyor. “Müşteriler, bir numaralı önceliğiniz olmalı çünkü insanlar ne yaptığımızı anlamıyorlar" diye açıkladı. “Bu yüzden çoğu zaman onları eğitmek gerekiyor.”

İki saatlik bir başlangıç ​​toplantısı, mesajlaşma, markalama, varlık organizasyonu ve müşterilerin günlük ajans bağlantılarıyla tanışmasını derinlemesine ele alıyor.

“Doğru müşterileri seçin”

Sosyal medya yönetimi, bazen markalar tarafından gereken önem ve özeni görmediğinden, ajanslar olarak, bu temeldeki uyumsuzluğun üstesinden gelmek gerekiyor. Ay, ajans sahiplerine müşteri seçerken seçici olmalarını tavsiye ediyor. “Müşteriler bizi seçtiği kadar sizin de onları seçmeniz gerekiyor” diyor. "Kötü bir ilişki içinde olmanın ve istismara uğramanın hiçbir anlamı yok."

Qoropa Ajans, bireysel girişimcilerden orta ölçekli şirketlere kadar geniş bir yelpazedeki müşterileri ile iletişim kanallarını her müşterinin mevcut araçlarına ve tercihlerine göre uyarlıyor.

“İletişim zorluklarını gidermek önemli”

Sosyal medya yönetimi için bir marka ile anlaştığınızda, kaçınılmaz olarak müşteri beklentilerinin proje gerçekleriyle uyuşmadığı durumlar ortaya çıkar. İletişim bozulduğunda, açıkça belgelenen süreçler ajansı ve müşteriyi korur.

Ufuk Can Ay şöyle anlatıyor; Size anlatabileceğimiz pek çok deneyim ve... hikaye var." “Gerçek şu ki... yanlış iletişim kurduğumuz zamanlar oluyor. Süreçleri işleyene kadar kimin haklı, kimin haksız olduğunu söylemek zor ve bu durum herkes için tuhaf bir hal alıyor.”

Pek çok sorun, organik ve ücretli sosyal medya arasındaki fark, gösteriş ölçümleri ile gerçek iş sonuçları ve diğer dijital pazarlama temelleri arasındaki temel bilgi eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Müşterilerin, özellikle de bir ajansla çalışmaya yeni başlayanların, kişisel sosyal medya kullanımlarına ilişkin yanlış varsayımlara sahip olmaları alışılmadık bir durum değil.

Bu durumlarda ajans, net verilere ve iletişimi gerçeklere yönlendirmeye başvuruyor. Ay, “Veriler yalan söylemez" diyor. "Dolayısıyla her şeyin veriye dayalı veya kağıt üzerinde olması gerekiyor ya da hem kendinizi hem de müşteriyi korumak ve korumak için bir tür sürecin mevcut olması gerekiyor."

Kaynak: https://qoropa.com/sosyal-medya-yonetimi-ajansi-nasil-secilir/

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2024 Gün Haber