Gün Haber

Her 2 dakikada 1 telefon

MURATPAŞA Belediyesi'nin yönetişim sistemi Turunç Masa'nın 444 80 07 numaralı çağrı merkezi telefonu, haziran ayında her 2 dakikada bir çaldı. Merkez, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı.
ABONE OL
Abone Ol
Her 2 dakikada 1 telefon
Haberler / Antalya
5 Temmuz 2024 Cuma 13:24
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Muratpaşa Belediyesi'nin halkla ilişkiler, yönetişim ve iletişim projesi Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezinde haziran ayında telefonlar hiç susmadı. Her 2 dakikada bir telefonun çaldığı çağrı merkezi, haziranda 21 bin 728 telefonu cevapladı. 17 kişinin çalıştığı, 7 gün 24 saat ulaşılabilen merkez, çağrılardan 11 bin 352'sini kayıt altına alarak başvuru haline getirdi.

Turunç Masa, geçen ay diğer kanallarla birlikte 13 bin 661 başvuru aldı. Çağrı merkezi, yüzde 83,1'lik payla ilçe sakinlerinin en çok tercih ettiği iletişim aracı olurken onu 1729 başvurunun kabul edildiği web, mail ve CİMER kanalları takip etti. Başvuruların çözüme ulaştırılmasında memnuniyet oranı ise yüzde 93,7 oldu.

Belediye Başkanı Ümit Uysal, Turunç Masa'nın Türkiye'nin en disiplinli ve sistematik yönetişim sistemi olduğunu söyledi. Turunç Masa'nın ilçe sakinlerine kamu hizmetlerini eşit şekilde ulaştırmakta belediyenin en önemli gücü olduğunun altını çizen Başkan Uysal, 10'uncu yılına giren projenin verimlilik, etkinlik, sorumluluk ve hesap verebilirlik kavramlarıyla iç içe olduğunu söyledi.

Kasım 2014'ten bu yana uygulamada olan Turunç Masa, başvuru masası, çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleriyle Muratpaşalıların istek, öneri ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor. Turunç Masa, ilçe sakinlerinin belediyeye doğrudan ulaşmasını sağlıyor, Muratpaşa'nın nabzını tutuyor.

ANTALYA, (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR

 Zeynep
 6 Temmuz 2024 Cumartesi 16:01
Sadece telefonlara bakılıyor, bir gün sonra cevap veriliyor; çözüm yok! Muratpaşa'da her çalı dibi, her park çöp. Boş Arsalar açık hava meyhanesi olmuuş, şişeler, ambalaj atıkları. Sokaklar tır parkı olmuş, Atıl binalar tinerci mekanı olmuş, cevap yok! Tek bildikleri şey; orası şahsa ait, burası bize ait değil! Önce Belediyeciliğin Kanunlarını öğrenin. Belediyeler sınırları içindeki tüm oluşumların denetlenmesinden sorumludur; bir yapının yanlış kullanımından tutun, dış cephesine, Evlerin Hıfzısıhha denetimine kadar. Ancak görüyoruz ki Belediye sadece telefon hizmeti veriyor. Ayrıca temel hizmetleri bile Arayın temizleyelim, Arayın ilaçlayalım gibi vatandaşın ihbarına bırakan tuhaf Belediyaciliği de terk edin lütfen!

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
TÜRKİYE ANTALYA BURDUR ISPARTA SİYASET TURİZM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ RESMİ REKLAMLAR KAMPÜS SPOR GÜN'ÜN ÜRÜNÜ SAĞLIK EKONOMİ DÜNYA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2024 Gün Haber